شیش دونگ

شش دنگ,شش دونگ,شیش دونگ,شیش دنگ,شش دانگ,شیش دانگ,6 دنگ

6 دونگ,6 دنگ,املاک شش دنگ,املاک شیش دنگ,املاک 6 دنگ

6 شیش دونگ اصلی,شیش دونگ املاک,املاک اصلی شیش دونگ,شیش دونگ

املاک شیش دونگ,املاک شش دنگ
  • شش دنگ
  • شیش دونگ
  • شش دانگ
  • شیش دانگ
  • 6 دنگ
  • 6 دونگ
  • 6 دانگ
  • شیش دونگ املاک شیش دونگ شش دونگ شیش دونگ شش دانگ شیش دانگ 6 دانگ 6 دونگ شش دونگشیش دونگشش دانگشیش دانگ6 دانگ6 دونگ

    انتخاب شهر

    حذف همه

    بازگشت

    همکاری

    همکاری با سازندگان ساختمان

    برج سازان ، انبوه سازان و سازندگان محترم ساختمان که در بازار مسکن فعالیت می نمایند، میتوانند از طریق همکاری با مجموعه شش دونگ گام موثری در زمینه معرفی و عرضه خدمات کسب و کارشون بردارند و با استفاده از روش ها و ابزار های نوین که شش دونگ در اختیارشان قرار خواهد داد ، بهره وری و برندینگ کسب و کارشون رو ارتقاء بدن.

    شما میتونید وارد دنیای جذاب دیجیتال مارکتینگ بشید تا پروژه های خوبی بگیرید و از طرفی سهمی که از پروژه ها دارید رو به راحتی بفروشید.

    شما  از طریق همکاری با یکی از شعب خدماتی شش دونگ عضوی از یک زنجیره و شبکه تخصصی در بازار مسکن خواهید شد و با وجود رایگان بودن تمام این خدمات شما حتی نیاز به دفتر کار و استخدام پرسنل و... هم نخواهید داشت. تمام این موارد با ما ؛ شما فقط روی کار خودتون تمرکز کنید و از کارتون لذت ببرید.

    همچنین با پنلی که در حساب کاربری شما فعال خواهد شد میتونید امور اداری ، ثبت و بایگانی اسناد ، امور مالی پروژه ها و پیمانکاران رو بشکل دیجیتالی انجام بدید و از امکانات نرم افزار CRM و اتوماسیون اداری و مالی و کلی امکانات مدرن و هوشمند داخل پنل استفاده کنید.

    با امکاناتی که در اختیارتان خواهد بود میتونید به شکل آنلاین به افرادی که نیازمند مشاوره های تخصصی هستند خدمات مشاوره‌ای بدید  و در ازای خدمات ارائه شده حق المشاوره دریافت کنید.

    موارد فوق بخش کوچکی از امکاناتی هست که در اختیار شما قرار داده خواهد شد.

    کلیه عزیزانی که در زمینه مشارکت در ساخت ، پیمانکاری ، باز سازی ، مدیریت پیمان پروژه های ساختمانی فعالیت دارند میتونن فرم همکاری زیر رو تکمیل و به شعبه مورد نظر ارسال کنند.

    همکاران ما در شعب در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

     

    فرم اطلاعات

    دسته بندی : همکاری با سازندگان ساختمان

    اسکن بارکد