شیش دونگ

شش دنگ,شش دونگ,شیش دونگ,شیش دنگ,شش دانگ,شیش دانگ,6 دنگ

6 دونگ,6 دنگ,املاک شش دنگ,املاک شیش دنگ,املاک 6 دنگ

6 شیش دونگ اصلی,شیش دونگ املاک,املاک اصلی شیش دونگ,شیش دونگ

املاک شیش دونگ,املاک شش دنگ
  • شش دنگ
  • شیش دونگ
  • شش دانگ
  • شیش دانگ
  • 6 دنگ
  • 6 دونگ
  • 6 دانگ
  • شیش دونگ املاک شیش دونگ شش دونگ شیش دونگ شش دانگ شیش دانگ 6 دانگ 6 دونگ شش دونگشیش دونگشش دانگشیش دانگ6 دانگ6 دونگ

    انتخاب شهر

    حذف همه

    بازگشت

    همکاری

    کارگزاران و مشاورین املاک

     

    کلیه افرادی که در بازار معاملات املاک به عنوان واسطه گران حرفه ای و کارکشته فعالیت میکنند و به زوایای پیدا و پنهان این بازار آشنایی دارند(مشاورین و مدیران آژانس های املاک) یا افراد مبتدی آموزش پذیر میتوانند از طریق همکاری با شعبات مجموعه شش دونگ به عنوان کارگزار و مشاور املاک با آنها تعامل و همکاری نموده و از امکانات کامل و نوین بازاریابی و فروش ، آموزش های تخصصی و آکادمیک و امتیازات مجموعه شش دونگ به صورت کاملا رایگان بهرمند شوند و در جهت ارتقاء سطح و افزایش راندمان کاری خود از آنها استفاده کنند.

    اهم این امکانات عبارتند از

    _ دفتر املاک آنلاین : یعنی شما از هرجای دنیا میتونید به فایل هاتون دسترسی داشته باشید و بصورت طبقه بندی شده آنها را جدا کنید( رهن و اجاره آپارتمان ها ، فروش زمین ، پیش فروش ها و …) و موقع جستجو مطابق نیازمندی و بودجه مشتریتون فایل هاتون رو فیلتر و بهشون فایل مناسب معرفی کنید و یا از هرجای دنیا فایلی رو در دفتر املاکتون ثبت بکنید و هر موقع تمایل داشتید آن را در شبکه مشترک و تخصصی بین همکاراتون به اشتراک بذارید تا سریعتر معامله شود.

    _ سیستم CRM : یعنی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان. این سیستم به شما کمک می‌کنه اطلاعات جامعی از مشتریاتون داشته باشید مثال به شما یادآوری می‌کنه که در این تاریخ این مشتریان شما وقت اجاره خونشون تموم میشه و خونه با چه مشخصاتی نیاز خواهند داشت.

    _ تلفن voip : تلفن تحت شبکه سیپ ترانک که امکان تلفن گویا ، منشی تلفنی ، صف انتظار ، ساعت کاری و … رو به شما خواهد داد

    _ نقشه آنلاین: میتوانید فایل های خود را روی نقشه ببینید. به عنوان مثال میتونید با فیلتر کردن آگهی ها ببینید با رهن ۲۰۰ ملیون کدوم مناطق آپارتمان برای اجاره دارید

    _ عکس و ویدئو: میتونید برای فایل هاتون عکس و فیلم ذخیره بکنید و موقع معرفی به مشتری آنها را ارائه بدید.

    _ تور مجازی: میتونید برای فایل هاتون تور مجازی تهیه کنید تا مشتریاتون از هرجای دنیا بتونن از فایلتون بازدید مجازی داشته باشن

    _ امکانات: میتونید به مشتریاتون خدمات جانبی ارایه بدید و درآمد بیشتری داشته باشید ( بیمه مسکن ، تولید محتوا و …)

    _ اشتراک گذاری: میتوانید لینک فایلتون رو به مشتریتون ارسال بکنید یا اون رو مثلاً در اینیستاگرام استوری بکنید تا وارد لینک بشن و اطلاعات کامل فایل اعم از عکس و فیلم و تور مجازی رو داخل صفحه لینک ببینند.

    _ آموزش آکادمیک: آموزش های علمی روز مربوط به معاملات املاک رو دریافت میکنید و مدرک معتبر دریافت خواهید کرد

    موارد فوق تنها بخش کوچکی از امکانات قابل ارائه می باشند و این امکانات در بهره وری بیشتر شما و حرفه ای شدنتان کمک چشمگیری خواهد کرد. در واقع چه مدیر آژانس باشید یا مشاور و یا جویای کار ، ما تمام این امکانات رو بصورت رایگان در اختیار شما قرار میدیم تا بیشترین بهره‌وری رو از بازار املاک داشته باشید

    فقط کافیه فرم همکاری زیر رو تکمیل بکنید و به نزدیکترین شعبه یا شعبه دلخواهتان ارسال کنید تا این امکانات بر روی پنل شما فعال شوند.

     

     

    فرم اطلاعات

    دسته بندی : همکاری با آژانس ها و مشاورین املاک

    افزودن

    اسکن بارکد